Contoh Ulasan Guru Kelas Dalam Peperiksaan - Contoh Ulasan Guru Kelas Dalam Slip Keputusan - Kategori 1a ( untuk gred 29 dan 41/42 ) pdf klik di sini kategori 1a ( untuk gred 29 dan 41/42 ) ms word klik di sini kategori 1b ( untuk gred 32,34,34,44,48, 52 ) pdf klik di sini

Contoh Ulasan Guru Kelas Dalam Peperiksaan - Contoh Ulasan Guru Kelas Dalam Slip Keputusan - Kategori 1a ( untuk gred 29 dan 41/42 ) pdf klik di sini kategori 1a ( untuk gred 29 dan 41/42 ) ms word klik di sini kategori 1b ( untuk gred 32,34,34,44,48, 52 ) pdf klik di sini. Selanjutnya, didapati bahawa soalan 20, 32 dan 35 iaitu sebanyak 3 item ditafsir dalam kategori item yang negatif, prestasi kumpulan rendah lebih baik daripada kumpulan tinggi, i.d < 0 dimana keputusannya item tersebut ialah item buruk dan harus dibuang. Kategori 1a ( untuk gred 29 dan 41/42 ) pdf klik di sini kategori 1a ( untuk gred 29 dan 41/42 ) ms word klik di sini kategori 1b ( untuk gred 32,34,34,44,48, 52 ) pdf klik di sini Tiga soalan ini adalah 7.5% daripada keseluruhan soalan dalam kertas peperiksaan ini.

Kategori 1a ( untuk gred 29 dan 41/42 ) pdf klik di sini kategori 1a ( untuk gred 29 dan 41/42 ) ms word klik di sini kategori 1b ( untuk gred 32,34,34,44,48, 52 ) pdf klik di sini Selanjutnya, didapati bahawa soalan 20, 32 dan 35 iaitu sebanyak 3 item ditafsir dalam kategori item yang negatif, prestasi kumpulan rendah lebih baik daripada kumpulan tinggi, i.d < 0 dimana keputusannya item tersebut ialah item buruk dan harus dibuang. Tiga soalan ini adalah 7.5% daripada keseluruhan soalan dalam kertas peperiksaan ini.

Ulasan Guru Kelas Dalam Slip Peperiksaan
Ulasan Guru Kelas Dalam Slip Peperiksaan from imgv2-1-f.scribdassets.com
Kategori 1a ( untuk gred 29 dan 41/42 ) pdf klik di sini kategori 1a ( untuk gred 29 dan 41/42 ) ms word klik di sini kategori 1b ( untuk gred 32,34,34,44,48, 52 ) pdf klik di sini Tiga soalan ini adalah 7.5% daripada keseluruhan soalan dalam kertas peperiksaan ini. Selanjutnya, didapati bahawa soalan 20, 32 dan 35 iaitu sebanyak 3 item ditafsir dalam kategori item yang negatif, prestasi kumpulan rendah lebih baik daripada kumpulan tinggi, i.d < 0 dimana keputusannya item tersebut ialah item buruk dan harus dibuang.

Kategori 1a ( untuk gred 29 dan 41/42 ) pdf klik di sini kategori 1a ( untuk gred 29 dan 41/42 ) ms word klik di sini kategori 1b ( untuk gred 32,34,34,44,48, 52 ) pdf klik di sini

Tiga soalan ini adalah 7.5% daripada keseluruhan soalan dalam kertas peperiksaan ini. Kategori 1a ( untuk gred 29 dan 41/42 ) pdf klik di sini kategori 1a ( untuk gred 29 dan 41/42 ) ms word klik di sini kategori 1b ( untuk gred 32,34,34,44,48, 52 ) pdf klik di sini Selanjutnya, didapati bahawa soalan 20, 32 dan 35 iaitu sebanyak 3 item ditafsir dalam kategori item yang negatif, prestasi kumpulan rendah lebih baik daripada kumpulan tinggi, i.d < 0 dimana keputusannya item tersebut ialah item buruk dan harus dibuang.

Selanjutnya, didapati bahawa soalan 20, 32 dan 35 iaitu sebanyak 3 item ditafsir dalam kategori item yang negatif, prestasi kumpulan rendah lebih baik daripada kumpulan tinggi, i.d < 0 dimana keputusannya item tersebut ialah item buruk dan harus dibuang. Kategori 1a ( untuk gred 29 dan 41/42 ) pdf klik di sini kategori 1a ( untuk gred 29 dan 41/42 ) ms word klik di sini kategori 1b ( untuk gred 32,34,34,44,48, 52 ) pdf klik di sini Tiga soalan ini adalah 7.5% daripada keseluruhan soalan dalam kertas peperiksaan ini.

Contoh Ulasan Guru Kelas Dalam Pbd
Contoh Ulasan Guru Kelas Dalam Pbd from image.slidesharecdn.com
Tiga soalan ini adalah 7.5% daripada keseluruhan soalan dalam kertas peperiksaan ini. Kategori 1a ( untuk gred 29 dan 41/42 ) pdf klik di sini kategori 1a ( untuk gred 29 dan 41/42 ) ms word klik di sini kategori 1b ( untuk gred 32,34,34,44,48, 52 ) pdf klik di sini Selanjutnya, didapati bahawa soalan 20, 32 dan 35 iaitu sebanyak 3 item ditafsir dalam kategori item yang negatif, prestasi kumpulan rendah lebih baik daripada kumpulan tinggi, i.d < 0 dimana keputusannya item tersebut ialah item buruk dan harus dibuang.

Selanjutnya, didapati bahawa soalan 20, 32 dan 35 iaitu sebanyak 3 item ditafsir dalam kategori item yang negatif, prestasi kumpulan rendah lebih baik daripada kumpulan tinggi, i.d < 0 dimana keputusannya item tersebut ialah item buruk dan harus dibuang.

Kategori 1a ( untuk gred 29 dan 41/42 ) pdf klik di sini kategori 1a ( untuk gred 29 dan 41/42 ) ms word klik di sini kategori 1b ( untuk gred 32,34,34,44,48, 52 ) pdf klik di sini Tiga soalan ini adalah 7.5% daripada keseluruhan soalan dalam kertas peperiksaan ini. Selanjutnya, didapati bahawa soalan 20, 32 dan 35 iaitu sebanyak 3 item ditafsir dalam kategori item yang negatif, prestasi kumpulan rendah lebih baik daripada kumpulan tinggi, i.d < 0 dimana keputusannya item tersebut ialah item buruk dan harus dibuang.

Selanjutnya, didapati bahawa soalan 20, 32 dan 35 iaitu sebanyak 3 item ditafsir dalam kategori item yang negatif, prestasi kumpulan rendah lebih baik daripada kumpulan tinggi, i.d < 0 dimana keputusannya item tersebut ialah item buruk dan harus dibuang. Tiga soalan ini adalah 7.5% daripada keseluruhan soalan dalam kertas peperiksaan ini. Kategori 1a ( untuk gred 29 dan 41/42 ) pdf klik di sini kategori 1a ( untuk gred 29 dan 41/42 ) ms word klik di sini kategori 1b ( untuk gred 32,34,34,44,48, 52 ) pdf klik di sini

Contoh Ulasan Guru Kelas Dalam Sijil Berhenti
Contoh Ulasan Guru Kelas Dalam Sijil Berhenti from lh5.ggpht.com
Kategori 1a ( untuk gred 29 dan 41/42 ) pdf klik di sini kategori 1a ( untuk gred 29 dan 41/42 ) ms word klik di sini kategori 1b ( untuk gred 32,34,34,44,48, 52 ) pdf klik di sini Selanjutnya, didapati bahawa soalan 20, 32 dan 35 iaitu sebanyak 3 item ditafsir dalam kategori item yang negatif, prestasi kumpulan rendah lebih baik daripada kumpulan tinggi, i.d < 0 dimana keputusannya item tersebut ialah item buruk dan harus dibuang. Tiga soalan ini adalah 7.5% daripada keseluruhan soalan dalam kertas peperiksaan ini.

Tiga soalan ini adalah 7.5% daripada keseluruhan soalan dalam kertas peperiksaan ini.

Selanjutnya, didapati bahawa soalan 20, 32 dan 35 iaitu sebanyak 3 item ditafsir dalam kategori item yang negatif, prestasi kumpulan rendah lebih baik daripada kumpulan tinggi, i.d < 0 dimana keputusannya item tersebut ialah item buruk dan harus dibuang. Tiga soalan ini adalah 7.5% daripada keseluruhan soalan dalam kertas peperiksaan ini. Kategori 1a ( untuk gred 29 dan 41/42 ) pdf klik di sini kategori 1a ( untuk gred 29 dan 41/42 ) ms word klik di sini kategori 1b ( untuk gred 32,34,34,44,48, 52 ) pdf klik di sini

Related : Contoh Ulasan Guru Kelas Dalam Peperiksaan - Contoh Ulasan Guru Kelas Dalam Slip Keputusan - Kategori 1a ( untuk gred 29 dan 41/42 ) pdf klik di sini kategori 1a ( untuk gred 29 dan 41/42 ) ms word klik di sini kategori 1b ( untuk gred 32,34,34,44,48, 52 ) pdf klik di sini.